wtorek, 13 października 2009

Jesień - ciąg dalszy...




Byłam ostatnio w Kazimierzu, tym nad Wisłą. Tak jak myślałam - jest przepiękny jesienią.

Miałam kiedyś propozycję przygotowania kalendarza ze zdjęciami z Kazimierza - takie cztery pory roku w Kazimierzu. A ja głupia nie podjęłam się zadania... Teraz bardzo żałuje.

No ale w końcu mam swoje zdjęcia jesienne z Kazimierza :-)





Chciałam powiedzieć, że zapraszam wszystkich do odwiedzenia tego miejsca jeszcze w tym roku, ale nie wiem jak to będzie z pogodą. Robi się szaro i smutno. Więc trochę kolorków dla polepszenia humorów. Żebyście zaglądali tutaj częściej ...


No i znalazłam inspirującą złotą myśl - Marcela Prousta - "Prawdziwa podróż odkrywcza nie polega na szukaniu nowych lądów, lecz na nowym spojrzeniu..."



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz