wtorek, 1 września 2009

Warsztaty "Błyskotliwie.pl"


Dzisiaj załączam kilka zdjęć, które zrobiłam na warsztatach "Błyskotliwie.pl". Sporo się nauczyłam przez te 2 dni. Przede wszystkim wspomnę o nowych technikach doświetlania zdjęć, wyciągania kolorów i wydobywania kwintesencji obrazu, a dodatkowo obróbka w PS-ie. I te warstwy, ile można uzyskać umiejąc zastosować tę prostą technikę. Ciągle nie mogę się tym nacieszyć :)




Para na zdjęciach, to Aneta i Darek. Świetnie się wspólnie bawiliśmy przy tych zdjęciach. Pełni inwencji, bez dyskusji wypełniali nasze fotograficzne polecenia. Życzę każdemu takiej pary, takich modeli, bo to była przyjemność fotografować ich. Dziękuję jeszcze raz :)




Teraz myślę już o swoich własnych sesjach. Mam przed oczami obrazy, które chciałabym zrealizować. Mam nadzieję, że już wkrótce na tym blogu pojawią się nowe zdjęcia, błyskane nową techniką. Już nawet wiem, kto to będzie ... :)

1 komentarz:

  1. Wow!!! Kasiu, to są najpiękniejsze zdjecia ślubne jakie widziałam. Jestem pod wrażeniem Twojego talenu, spojrzenia ...Trzymam Cię za słowo - Latynos, bo dobrze wychodzi na zdjęciach ;o)

    OdpowiedzUsuń